Client: Paneurogal
Domeniu: patiserie și panificație
Necesar: naming brand nou
PROPUNERE selectată:
Panibu– brand umbrelă pentru diverse produse
Conceput cu o simetrie muzicală, Panibu este un nume uşor de acceptat în vocabularul consumatorului, uşor de recunoscut, de memorat şi, în cele din urmă, uşor de ales dintr-o serie de alte companii cu nume fără rezonanţă.
Panibu poate semnifica “panificaţie de bună calitate”, poate fi şi un jucăuș “papa bun”, dar, ceea ce contează, înainte de a-i atribui alte semnificaţii, este că se poate susţine singur ca un nume rezonant, prietenos şi memorabil. Acet nume apelează la sentimentul de confort interior pe care ţi-l dă gustarea unui fursec proaspăt sau ronţăirea unui covrigel.
Data realizării: aprilie 2009, în cadrul Imagistica Advertising Cluj
Stadiu propunere: Utilizată încă aici.
Impresii:
Perioada de copywriting în agenție mi-a dat ocazia să întâlnesc clienți mari și proiecte naționale. Iar entuziasmul cu care am abordat aceste proiecte, alături de întreaga echipă, dar cumva și în concurență cu ei, a fost pe măsura emoțiilor de fiecare dată când compania înmâna acestor clienți propuneri între care se regăsea și a mea. Am învățat acolo răbdarea, cum să asculți dorințele clienților, dar cum să le propui să-și depășească limitele, și mai ales că deși nu mulți credeau, cel puțin la acea vreme, în puterea cuvintelor, faptul că ele au rezistat și sunt cunoscute arată că un branding începe uneori cu un singur cuvânt și o singură idee. Și desigur, cu cineva care ascultă.
PS: Susține-mă cu un like pe pagina de facebook.
Dacă vrei să scriu pentru tine, contactează-mă la 0762.638.680 sau catalina@consultant.com
Zi inspirată,