Client: Iulius Mall, Cluj-Napoca
Domeniu: entertainment, marketing
Necesar: Campanie 14 februarie, concept, comunicare
Public țintă: tineri
Detalii: eveniment adițional campaniei de 14 februarie, cu utilizare cabine foto și care să fie o continuare a tematicii de Love Ride.
Timp lucru efectiv PROPUNERE: 10 ore (analiză și propunere) Hashtag: #loveservice
PROPUNERE nume: LOVE SERVICE
Stadiu propunere: eveniment derulat în data de 14 Februarie 2015
Apariții presă:
ziardecluj.ro
ziuadecj.realitatea.net
ziarelive.ro
eclujeanul.ro
Impresii:
A fost o plăcere pregătirea acestui proiect interactiv și lucrul cu echipa Iulius Mall. Ideea a venit de la posibilitatea de a folosi mai multe cabine foto și nevoia unui loc dedicat și persoanelor single care doreau o amintire fără mesaje de dragoste 🙂 Beneficiile campaniei: un element inedit intr-o mare de evenimente menite celor indragostiti.
Un plus de implicare si expunere Iulius Mall, care a putut oferi si celor single o amintire sau un moment inedit in aceasta zi. Campania s-a desfasurat pe parcursul intregii zile si a adus nu doar amintiri instant personalizate cu Iulius Mall, dar si expunere on-line, printr-o activitate constanta pe pagina organizatorului.
PS: Susține-mă cu un like pe pagina de facebook.
Dacă vrei să scriu pentru tine, contactează-mă la 0762.638.680 sau catalina@consultant.com
Zi inspirată,