Domeniu: înghețată artizanală
Texte: slogan și idei de nume campanii sau identitate verbală
Data realizării: ianuarie 2020
Stadiu: neutilizat – de vânzare – detalii în privat
La o poveste cu un brand de înghețată artizanală, mi-a dat prin minte un concept de comunicare jucăuș și direct.
Nu au fost folosite textele de către acest brand, dar ideile ce mi-au venit sună cam așa:
Slogan: Înghețată, nu povești
Timp realizare: o zi
Simplu, deloc pretențios, agresiv în încredere și statement de calitate. E prietenos și potrivit unui brand cu un scor mare pe scara apropierii de publicul lor țintă. E agresiv în comunicare și se potrivește culorilor îndrăznețe, strategiilor de guerilla marketing și ideii de răsfăț sau plăcere vinovată.
În campanii sau comunicare pe social se pot folosi și expresiile de mai jos (în ton cu sloganul și direcția de comunicare):
- Nu-ți servim gogoși – ci înghețată pe bune
- De poveste, nu povești
- Magică! Fără vrăjeli!
- Bună, pe bune!
Și ceva idei de postări:
- Se prepară cu mănuși – e ca o operațiune complicată. Dar se consumă fără mănuși, adică pe nerăsuflate
- Despre arome: BRAND NAME are x si y si e Inghețata potrivită pentru zilele când te simți vinovată doar pe jumătate 😉
- Mancare x e curcubeul pe cerul gurii și noi ploaia în gură. Sau era invers…
Și propuneam și un hashtag care să devină al companiei și căruia să îi fie încurajată folosirea. Acesta era #iceva. Atât de la ice cât și de la populara expresie Îi ceva!, care transmite tot colocvialitate și mirare sau laudă.
Ce crezi? Cum ar suna să îți ”vorbească” așa un brand?
PS: Recomand mereu ca la crearea unei identități, verbale, vizuale, de comunicare, să se înceapă de la un brief completat temeinic. Multe întrebări, multe direcții, ca atât cel ce crează identitatea cât și cel ce o reprezintă să aibă momente de ”light bulb” dar și să fie clar cine este publicul țintă, care este planul de viitor, care este concurenț, care sunt beneficiile etc etc etc
PS: Susține-mă cu un like pe pagina de FACEBOOK BUSINESS dacă îți place ce am lucrat și pentru viitoare proiecte din Portofoliu și modele despre CUM să scrii și tu diferite lucruri. Dacă vrei să scriu pentru tine, ne auzim pe unul din canalele de mai jos.
Contact pentru content writing!
Te-ar mai putea interesa:
- Portofoliu naming – Panibu
- Model – RECLAMĂ PE FACEBOOK CE A ADUS 80 CERERI DIN 180 LEI
- Video script – Nobila Casa