Client: smartfloorsolutions.ro
Domeniu: pardoseli și hidroizolații
Necesar: blog la lansare de site pentru serviciile sale
Perioada colaborării: martie – aprilie 2020
Pentru că nu a fost un domeniu chiar atât de afectat, munca fiind una solitară, în spații fie în renovare șie în construcție, acest client a ales să aibă site nou în perioada când alte afaceri făceau o pauză sau se reinventau și ele.
Aici am recomandat, ca de fiecare dată când scriu un site, ca blogul să fie rapid populat cu câteva articole pentru serviciile principale.
În acest caz, pardoseli industriale pentru un anumit sector.
Cum am lucrat:
- ședință de 1 oră pentru a decide cine va citi blogul sau cine ne dorim să îl citească, ce ton să adoptăm și ce NU vor în blog
- am aflat pe ce cuvinte cheie vor să insiste și am făcut research pentru a vedea ce s-a mai scris pe subiect
- am scris draftul și am trimis pentru a primi feedback și poze dorite
- am obținut acord pe structura blogului, cu secțiunile ”Pentru Cine” și ”De ce contează” propuse de mine a se repeta la fiecare articol:
Cum a devenit blogul organic blog de pagina 1 Google în 1 lună?
- cuvântul cheie a fost dedicat: pardoseli bucătării horeca
- am ales un titlu ce atrage atenția pentru cei ce caută asta
- am făcut research și am dat informație de calitate
- făcut optimizările prin titluri-subtitluri-descrieri meta-descrieri poze-linkuri externe și interne
- am postat un text interesant pe Facebook, ca să trimitem trafic
Ce a ieșit:
Pagina 1 în Google la căutare, fără reclamă plătită spre blog și în doar 30 de zile. De la asta:
Și părerea clientului:
Provocarea: domeniul, desigur, a fost principala provocare. Ce să aduci relevant, în perioadă de pandemie, să atragă atenția, să fie destuld e tehnic dar nu atât dee tehnic încât să îl vizioneze doar profesioniștii din domeniu. Pentru că un blog se scrie ca să fie citit ce cine îl caută să cumpere și să se informeze, nu de cine face asta deja.
Impresii proiect: M-a surprins plăcut creșterea rapidă, pentru că deși expresia a afost aleasă cu atenție și dedicare pentru grupul țintă, rar un articol fără promovare e indexat așa repede și bine. De data asta a mers și sper să aducă și ceva beneficii clientului.
PS: Vezi exemple din PORTOFOLIU aici, pe INSTAGRAM. Cu sfaturi, modele și idei.
Contact pentru content writing!
Te-ar mai putea interesa:
- Portofoliu naming – Panibu
- Model – RECLAMĂ PE FACEBOOK CE A ADUS 80 CERERI DIN 180 LEI
- Video script – Nobila Casa
Cătălina, în cuvinte etc.
Zi inspirată!