fbpx
imagine blog despre fotografie de nunta

imagine blog despre fotografie de nunta

Client: andreidumitrache.ro

Domeniu: fotografie nuntă

Necesar: bloguri lunare,text site,texte poveste de nuntă

 

Perioada colaborării: 2016 – 2020 

Două elemente mă fac să mă simt mai mult decât confortabil cu partea de scris: un client vechi și un domeniu preferat. Iar cu Andrei le-am avut pe amândouă, că de aceea lucrăm continuu de 4 ani sau mai bine. 

După câteava povești pentru postările nunților pe care le fotografia, adică asta: 

Mici texte care să mulțumească mirilor săi și să le spună povestea zilei altfel decât Era o zi de vară…

Am trecut la a reface site-ul și a începe un blog focusat pe două zone: optimizare și atragere clienți potențiali și informare și menținerea interesului în zona asta, pentru viitorii miri sau foștii miri. 

Cum lucrăm: 

  • inițiam am stabilit cele mai importante lucruri pe care vrea să le comunice
  • am decis cuvintele cheie pe care are nevoie să se concentreze
  • am decis serviciile cele mai importante
  • am decis USP-ul lui = ce are unic față de alții
  • am realizat un planning pe mai multe luni
  • lunar decidem pe ce ne concentrăm
  • ne bucurăm când din blog mai intră și cereri

Blogurile dedicate ajungerii pe pagina 1 în Google trebuie gândite alături de client. Și dacă el sau ea știu cine sunt clienții lor, atunci descoperim și ce cauta aceștia în Google.
La un cuplu ce se va căsători, e logic căutarea sa înceapă cu locația nunții. Așa că scriem un blog ce aduce la noi potențiali viitori clienți. 

Primul blog ce a ajuns în pagina 1 Google, organic, fără reclamă, a fost pe: locații nuntă Brașov.

 

Ore de eles informație, link buiding, optimizare, și căutarea e prima.

Pentru că oferă:

✅ informație de calitate
✅ poze de calitate și linkuri
✅ un text interesant pentru a fi distribuit pe mediile sociale.

Și a fost ușor de realizat, pentru că existau poze. Iar mai departe, de a face din cititori prospecți, se ocupă:

✅ un Call to action care să înregistreze reacții

✅un Pixel care să ne spună cât a reținut atenția cititorului


⤵️ În funcție de cum e promovat și unde, dacă e promovat și cu cât, de cuvântul cheie, ce alte bloguri se scriu constant și de rank-ul site-ului, un blog scris de mine poate să ajungă pe prima pagină Google în 30 de zile. 

 

Cum a devenit blogul, organic, blog de pagina 1 Google în 1 lună? 

  • cuvântul cheie a fost dedicat: locații nuntă Brașov
  • am ales un titlu ce atrage atenția pentru cei ce caută asta și potriviți ca potențiali clienți nouă
  • am făcut research și am dat informație de calitate, spre fiecare locație
  • făcut optimizările prin titluri-subtitluri-descrieri meta-descrieri poze-linkuri externe și interne
  • am postat un text interesant pe Facebook, ca să trimitem trafic

Ce a ieșit:

seo locatii nunta brasov

Pagina 1, locul 1, în Google la căutare, fără reclamă plătită spre blog și în doar câteva luni.

Și părerea clientului: 

Și nu ne-am oprit la acest articol. 

În funcție de ce am mai vrut să facem cunoscut, am decis ce alte puncte forte avem și ce subiecte mai putem aduce în prima pagină. 

Cuvânt cheie: wedding planner Brașov – plecând de la aceeași idee, că viitorii miri care au anumit buget caută un wedding planner. 

 

Iar paginile site-ului, despre care o să vprbesc în alt blog, l-au adus pe prima pagină, după optimziare, pentru: fotograf brașov, fotograf premiat și nunta brasov. 

Provocarea: Ideea este să ai profilul clientului tău ideal. Îl știi, crezi căî îl știi sau îl descoperim împreună, e primul pas spre a scrie ca să te adresezi lui. 

În alt blog o să scriu cât de mult contează să ai acest circuit bine făcut: blog pe target – postare ok – reclamă cu audiența ce a reieșit. În cazul aceste, peste 40 de cereri de ofertă. 

Impresii proiect:  Pentru domeniul foto nu o să rămân niciodată fără idei și nici nu pot să mă repet. Pentru că fiecare client vede lucrurile într-un fel, are atribute speciale, povești de spus. Și nunți se vor mai face, constant, cu toată teama de pandemie. Amintirile din fotografii nu vor fi lăsate deoparte, așa că fotografii vor avea nevoie mereu să fie acolo, prezenți pe primele pagini, să le arate, să educe și să încânte cuplurile sau persoanele ce îi pot alege. 

PS: Vezi exemple din PORTOFOLIU aici, pe INSTAGRAM. Cu sfaturi, modele și idei. 

 Contact pentru content writing!


Te-ar mai putea interesa:

 

 

 

 

Cătălina, în cuvinte etc.

Zi inspirată!

 

PORTOFOLIU: BLOG OPTIMIZAT SEO – domeniu fotografie de nuntă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *